SNOW

hej alla glada, typ en månad sen vi hörde senast. jag verklign suger på att blogga. ska försöka bättra mig ;)
började träna innebandy igår, har saknat det ganska mycket när jag väl tänkt efter! Emmis följde med mig hem efter träningen. åt god mat och myste framför grey's anatomy. Vaknade tidigt imorse kollade på julkalendern och nu har emma åkt. Sitter i soffan och kollar på "pingvinerna f¨ån managaskar" jag är så himla cool. Snart kommer världen bästa kille hit som jag ska spendera hela kvällen & natten med.♥ ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!