WINTER

har varit nästan 18 minus grader hela dagen idag, höll på att förfrysa både öron, näsa och mina kinder.
när jag kom hem drack jag varm oboý♥ finns inget bättre än kall vinter dag. la mig i sängen och började små plugga lite, men det slutade med att jag kollade på grey's. kvälls mat hos min älskade mormor + jul musik och glögg. långlång varm dusch är också väldigt skönt en kall vinter dag. och nu ligger jag här i sängen igen framför grey's. saknar att ha min älskling bredvid att gosa med. men kudden får väl duga några nätter till. & så taggar vi för ännu en dag i kylan. sov så gott alla sötnosar som läser min tråkiga blogg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!