du snurrar min värld

vilken grym helg säger jag bara. åkte hem från ebba runt 3. slog slint i huvet när jag kom hem så jag började städa,
inte varje dag man gör det frivilligt. Vid 5 åkte jag och familjen ner till mormor&bert och åt mat och annat gottigott.
Efter en stund kom emma dit och då bärde det av på en promenad. När man knappt träffats på en hel vecka finns det en hel del att prata om. Nu ligger vi i sängen och lyssnar på abba och ted gärdestad. en favorit i repris.
Ska även försöka övetala emma att vi ska kolla på HIMLEN ÄR OSKYLDIGT BLÅ, men vi får se hur det blir med den saken. godnatt♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!