22:21

förlåt, jag vet att uppdateringen verkligen SUGER. men om man nu ska skylla på nått så skyller jag på skolan som alla andra gör ;) hihi. idag har jag börjat på min sjöundersökning, bläääää måste seriöst vara det tråkigare som finns. Jag har även plockat in ved som är ännu roligare.. eller? men vad gör man inte för att man ska få pierca naveln. hann även med ett tränings pass nu på kvällen! Ligger nu i sängen läser och saknar my boy hur mycket som helt och jag kommer inte kunna träffa honom förens på fredag.,
godnatt gullisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!