mina ögonlock är tunga nu, snart drömmer jag om dig

förlåt för dålig uppdatering, men haft fullt upp. igår åkte jag och ebba till harge efter skolan och tog en lång promenad i solen, gud så sönt det var. myste, käkade tacos och kollade paranomal activity 4, kan inte säga att den var speciellt bra. vid 11 idag drog vi till alléhallen för ett tränings pass i vattnet. hela 1750 meter blev det för min del. hjäpt mamma med att handla och baka, eftersom att brorsan fyller år imorgon. gottat mig med lite nötter och kycking sallad också, vädigt gott.vill även tilllägga att jag tycker melodifestivalen SÖÖÖÖÖG idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!