Q/A

ANONYM 
hur klarade du att gå ner 9kg på 3 veckor??:) Stolt över att se folk som kämpar för sina mål. Jag tränat men det beror väl också på vad man äter? hur ändrade du din "mat-kosten". tack! :)
 
SVAR : missförstånd där tror ja, jag har gått ner 9 kilo sedan oktober ungefär! jag äter nästan inga kolhydrater bara någon enstaka gång i veckan. mycket grönsaker och vatten. och jag unnar mig godis eller annat sött 1 gång i veckan. :)
 
DANIELLA
Gud vad duktig du är! Vad tränar du? :)
 
SVAR: 
Åh tack sötnos! Jag motionerar väldigt mycket ex. joggar, cyklar crosstraina, simmar osv. även väldigt mycket styrke träningar, dock hemma men de funkar det med! :)
 
JESSICA♥
Shit va bra! Kan du kanske berätta hur du tränar och vad äter för att gå ner så fort? :)
 
SVAR:
Tack så mycket! Som jag skrev lite längre upp så har jag inte gått ner så jätte fort utan det har tagit ca 3 månader! Jag äter reglbundet och rätt, tränar regelundet, dricker mycke vatten osv! :)
 
JULIA
jäklar! :D Hur har du gjort?
 
SVAR:  Jag bestämmde mig verkligen i höstas att jag skulle ta tag i träningen. Jag började med långa powerwalk promenader som sedan blev jogging osv. + styrke övninar och självklart maten. Jag äter inga kolhydrater som vitt bröd, pasta, potatis, med mera. Istället äter jag grönsaker och proteiner. Jag unnar mig också sötsaker och läsk en gång i veckan! kram :)
 
hoppas alla är nöjda med svaren!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!