jag kommer älska dig tills jorden gått under

dagarna bara rullar på och nu har snart halva sommarlovet gått. jag spenderar mest mina dagar med tobias men även med min familj och vänner. jag har campat, solat, badat, tältat, åkt båt och bara haft det anmällt bra!
 
igår var jag i harge med mina käraste vänner och brände mig i ansiktet, så ser ut som en tomat nu. åt på resturangen, spelade tärning, kollade film och hade det super ysigt. en väl behövlig tjejkväll. 
när ja kom hem idag ränsade jag häcken. jätte kul.. tjatatn lite på mamma om att jag ska få åka och kolla på håkan i varberg 26/7 och det verkar faktiskt bli så. kommer dö av lycka om det blir av. 
nu ska jag krypa ner i sängen med lite bananglass och kolla på programet som håkan hade igår. puss♥
 
kommer sakna dig min bästa
 

Kommentarer
Postat av: e m m a l a r s s o n ❤

kommer sakna dig mest världens bästa

2013-07-10 @ 21:43:35
URL: http://emmalarsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!