falling

hade jätte trevligt med emmis igår, vi tog en pw sen när vi om hem la vi oss i sängen och pratade.
det var verkligen inte roligt i skolan idag, min käraste bea var hemma från skolan så jag var typ helt ensam..
jobbade på bra iallfall och fick ett C på mitt tyska prov, yay!!! började ledigheten med ett tränings pass 
40 minuter crosstrainer. gud så skönt. svättig och äcklig fick jag följa med och handla. stackars människor som gik förbi mig på netto, jag ber om ursäkt. åkte på kalas till mina kusiner där tommy fyllde år och gosade med lilla missen & åt super god smörgåståra!!. idag fyller även världens bästa låtsas morfar år, grattttisss♥♥♥♥ 
nu ska jag krypa ner i sängen med tända ljus och sakna min älskling...
 

Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

nä inte när man sitter och snorar :(

2013-03-01 @ 21:25:19
URL: http://natalies.se/
Postat av: Lalitta - lillmatte till sheltie

sv: Nja, som vanligt.. :) hos dig?

2013-03-01 @ 21:46:20
URL: http://doggylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!