idon't want to hold you if you want to go

trött,trött,trött. har varit helt slut sen jag vaknade i morse. sådana här dagar är inte alls roliga faktiskt.
cyklade 40 minuter när jag kom hem, tittade även på första avsnitt på grey's säsong 9 och det var ingen bra kombo. att vara andfådd och gråta samtidigt är väldigt jobbigt. mormor och berra tittade förbi en sväng för att gratta Jonathan. det hade även med sig en liten fin present till mig, en servis med blommor på. blev så himla glad! hade sagt tidigare att jag tyckte den var fin när mormor var med, hihi. åkte till frissan och blev så sjukt nöjd. inte för at låta ego men jag tyckte verkligen att jag passa i ombre. nu ska jag sova lite, så jag är lite piggare imorgon. ska även iväg på roligheter med emma. natti♥
 
 
min nya frisyr och min fina fina servis♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!