dream away.

tänkte att jag skulle prova en ny variant av gröt i morse så jag mosade ner en banan. men fyy det blev inte alls gott. när jag ätit upp allt det goda uppe på slängde jag resten och tog en knäckemacka istället.
 
 
hej allesammans, vaknade runt sju snåret i morse. gick till jobbet och var hemma igen kl tre. jag trivs så bra!
gick till ica och köpte choklad för jag skulle bakja efterättn till imorgon då jag ska ut i skogen och umgås med mina kära♥ lyckades dock klanta till det lite så istället för en kladkaka blev det något i stuk med varm chokladpudding. den fick familjen ta, sen gjorde jag en ny. fast det blev en chokladfudge tårta istället. skulle egentligen åkt till gymmet när jag sluta, men mamma tyckte det var onödigt att jag gav mig ut i ovädret. då skulle jag istället för att åka och ha kul plåga mig igenom en tid på cykeln. (finns inget tråkigare..) men när jag gick upp såg jag wii spelaet just dance 2014 på tv bordet. så det blev en omgång dans!! hittade även träningsprogram på spelet och det är såå kul. nästan som zumba fast man slipper skämas bland folk för att man är så dålig på kordination. hehe. har säkert dansat i 2 timmar i streck nu. snart dycker min sakande vän upp, gud som jag saknat henne. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!