all i want for christmas is you

uppersittar kväll med familjen slutade ganska snabbt i sängen, extremt trött är jag. var tvunen at byta lakarn pga. vatten kriget jag hade i morse, fortfarande var hela jävla sängen va blöt. i morgon är de ju 24 december, julafton. bästa dagen på året, näääääästan. inte sovit ensam på en vecka så det känns ganska ensamt just nu, saknar att ha äsking bredvid, hoppas inte boggie man äter upp mig inatt så jag kan få uppleva julafton. hoppas ni alla har det super mysigt, godnatt kramar till er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!