mysig dag i örebro

åh haft en sådan mysig dag med min favorit tjej i örebro. bev lite ledsen när solen inte sken lika fint där som hemma i askersund.. köpte en jätte skön tröja på ginatricot, kommer leva i den ett tag! sedan köpte jag bara lite små saker som inte är så roligt att veta. dock hittade jag världens finaste ljuslycktor med rosa rosor på, blev helt förälskad super duper fina! åt även vädigt god sallad på la baguette. ska sova ensam inatt också vilket jag verkligen inte tycker om, saknar min kärlek så otroligt mycket...♥
riktigt seriösa bilder må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!