love like this will never end

förlåt för min dåliga uppdatering. igår var jag iallfall hos docktorn och det gick väl hyfsat bra föruom att jag grät som en liten gris. tur att min älsking var med och tröstade mig. provsvaren skulle jag få reda på i slutet av veckan. tränade ingenting igår utan jag åkte til mormor och åt mat och kollade på hockey. det gick inte så jätte bra.. men det är nu det blir roligt när slutspelet drar igång. myste sedan ner mig i sängen med min kärlek♥idag har jag tränat och pluggat och nu sitter jag soffan framför sveriges mästerkock, kramis

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: så lite så :D görs?

2013-03-06 @ 20:32:21
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!