onsdags ångest

haft världens sämstaste humör idag, bara mått anmält dåligt. det ända posetiva med denna dag var att jag fick vakna upp bredvid min kärlek. slutade halv 2 men stanade kvar i skolan 1 halv timma extra för att få lite hjälp  matte eftersom jag har prov imorgon.. när jag kom hem pluggade jag lite musik, sedan körde jag 50 minuer cykling. sköööönt. och sedan pluggat lite till... nu sitter jag i soffan framför någon film och glor.
ska snart fixa lite mat, hoppas det är bra med er, kram♥

Kommentarer
Postat av: Juliaa

Bra sötnos ♥

2013-03-20 @ 19:02:50
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!