-

~ bild från helgen när jag och tobbe va vid en sjö och åt lunch♥
måndag nionde september
Åkte till skolan 08:20 och som vanligt så va bussen fullproppad. åh jag hata de. hade en väldigt rolig skoldag trotts att jag är lite halv sjuk som typ hälften av min klass. eve låste in sin nyckel i skåpet också, haha så kul.
efter skolan gick jag till mormor och åt mellis och pratade, finns ingen så underbar som henne.
färgat håret, städat och kollat lite på tredje harry potter filmen har jag också hunnit med.
nu ska jag äta hamburgare och ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Juliaa

sv: Visst är dem!! HOppas de är lika fina på bara :)

2013-09-09 @ 21:05:37
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se
Postat av: Juliaa

sv: Visst är dem!! HOppas de är lika fina på bara :)

2013-09-09 @ 21:05:37
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!