min kärlek till dig går inte beskriva med ord. så kär som jag är i dig har jag aldrig varit. du visar mig vad riktig kärlek är. när du ligger bredvid mig i sängen och kollar du kollar mig  i ögonen och du säger jag älskar dig, den känslan är helt underbar. att killen jag haft känslor för sen i sedan sexan säger att han älskar mig, och folk säger att drömmar inte går i uppfylelse! Även om vi har våra bråk och motgångar så vet jag att vi alltid löser det, vi är ett team, vi klarar allt tilsammans. Jag älskar allt som har med dig att göra, ditt mupp skratt, ditt morgonhumör, din humor, att du är så sjukt klumpig, jag älskar även att du varje gång vi nästan har somnat så ska du upp och dricka vatten. Ingen kan få mig så glad som du, det räker att du ler mot mig så kan jag vara glad resten av dagen. du gör mig till den lyckligaste tjejen i världen. min soulmate, jag älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Tack sötnos!
Vad fint skrivet :) <3

2012-11-06 @ 14:43:09
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!