everybody talks


gårdagen slutade i harge med riktigt roliga människor!
idag sov vi tills ann-sofie kom upp och sa att det va frukost, ny bakat bröd kan nästan inte bli bättre
lresten av dagen spenderades i soffan framför En Gång I Phuket. åkte hem runt 5. blev att laga tacos och städa rummet, som jag gör ungefär varje dag. & nu liggr jag som jag alltid gör i sängen och är super trött.
saknar min älskling väldigt väldigt mycket. imorgon taggar jag verkligen för sjöundersökning. ha det så bra, kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!