i'm so happy!

hej mina käraste bloggläsare, hopas allt är bra med er. hade en jätte trevlig ledig onsdag med min kärlek♥
efter skolan idag tränade jag lite 25 minuter på löpbandet, vädigt bra start på en vecka utan träning, äntligen är motivationen tillbaka och jag är sååå glad. och väldit stolt över att jag faktiskt sprang 25 minuter när jag egentligen HATAR och springa. men ja har ett nytt mål, att orka springa 60 minuter. ska se hur lång tid det tar innan jag klarar de! eftermiddagen har spenderats i soffan, längtar sååå tills hlgen och den är inte långt borta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!