21:47

igår va jag med min prins, jätte mysigt♥ idag hade jag nationellt prov igen, vilket jag tyckte gick väldigt bra. eftermiddagen spenderades med min fina vän emma, det behövdes verkligen. tajta ska vi bli igen min vän. 
vilo dag idag, men imorgon är det träning som gäller igen!! ska bli skönt med ett hårt pass. på eftermiddagen åker jag till min älskling och stannar förmodigen resten av hegen. känns som en evighets sen jag va där. nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film, önskar er alla en trevig helg
bildbríst

Kommentarer
Postat av: e m m a l a r s s o n ❤

puss ❤

2013-02-08 @ 23:05:01
URL: http://emmalarsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!