fight for fitness

ska försöka börja uppdatera lite bättre. 
min älsking sov här måndag-onsdag så sknt att ha honom vid min sida. idag hade vi NP i svenska, måste säga att det gick bättre än jag väntat mig. blev erbjuden att få följa med till hallsberg och simma vilket man inte tackar nej till. när vi väl kommit mer än halvägs kom ebba på att jag glömt att hämta mina badkäder, så jag fick hyra mig en svart sexig baddräkt där. 1000m i simmbassängen och 12km på cykeln när jag kom hem. har även hunnit baka bröd och duscha. men nu ligger jag här ensam i sängen och ska sova, esamesamensam...

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Men oj vad mycket! Asså ja ska nog försöka lite bättre med kosten för jag har gått ner ca 4-5 kg, men det är på väldigt lång tid liksom, men jävlar vad du kör långt på dina pass, haha får nog köra lite hårdare ;) <3

2013-02-07 @ 06:25:09
URL: http://emmawessmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!