Q/A frågestunden

MARTIN:
hur lång är du?
 
svar: jag är 156 cm lång.
 
SIMONE:
favorit tränings tips?
favorit klädesplagg?
 
svar: att kämpa på hur jobbigt allt än känns. & att varje träningspass gör skillnad.
svarta byxor & någon skön mysig tröja.
 
ANONYM:
hur ser din träning ut under en vecka?
 
svar: jag lägger upp min träning beroende på hur mycket läxor jag har osv.
just nu så ser en träningsvecka vanligt vis ut på ungefär samma sätt varje vecka.tränar nästan alla dagar
ex. cykel crosstrainer  pw, simning, löpning osv. tränings passen varierar mellan 45- 75 minuter oftast.
snart ska jag även börja gymma och bygga lite muskler.
JENNIFER:
hur länge har du tränat sammanlagt?
 
svar: hård träning ca 2-3 månader
 
ANONYM:
Hur mycket har du gått ner under hela ''bantningsperioden''?
Några bra tips för godisberoende som behöver sluta.
 
svar: jag har gått ner mellan 11-12 kg än så länge.
kallar det dock ingen bantningsperiod, då jag har tränat för att gå ner i vikt.
när du känner dig godis sugen ta ex. nötter eller en frukt.
det hela handlar om att kunna stå emot frestelsen efter godis. 
 
Kimmey ~ Kung varje dag:
Favoritfärg?
Favorit djur?
Favoritaffär?
 
svar: jag har inte direkt någon favorit färg, gillar nästan alla. men marinblått är väldigt fint.
hund eller katt.
samma där, gillar många men ginatricot funkar väl alltid.
 
Emelie Nilsson:
Den smootien du tipsade om efter träning, den med banan och kakao? Hur gör man den? Kram:)
 
svar: blanda ihop alla sakerna och kör i en mixer! kram :)
 
LISA NORDSTRÖM:
vilka är dina bästa vänner?
ditt drömyrke?
vad ska du gå på gymnasiet?
hur många barn vill du ha?
 
svar: mina bästa vänner är Tobbe, Emma & Ebba.
jag skulle verkligen vilja bli mäklare!!
ekonomi på allé i Hallsberg.
2 eller 3 st barn vill jag nog ha.
 
MOA
hur är du som person?
 
svar: jag måste erkänna att jag tycker jag är en väldigt bra person. snäll och trevlig mot alla som är snäll och trevlig mot mig. bryr mig om mina med människor. på mig går det verkligen att lita på till 100%. skulle aldrig kunna såra någon eller vara elak med mening,  jag får dåligt samvete om jag ex.dödar en myra. jag är ödmjuk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!