kära sommar kom till mig

eftermiddagens penderades i sommarstugan där vi nu är klara med vårstädningen, har dock inte hjälpt till så mycket bara krattat löv, hihi. handlade lite på konsum innan vi åkte hem fick med mig jordnöttssmör och  ett knäckebröd med bara 5 kolhydrater i :D satte mig på cykeln i 30 minuster och tränade sedan magen lite. beställde nyss he tre böker & hoppas även min klänning ja ska ha på middagen kommer i brvlådan imorgon. godnatt på er sötnosar & hoppas ni haft en trevlig dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!