allt är så bra nu.

 
livet rullar på som vanligt och just nu så känns det mesta toppen! skolan går som en glans på rosor, gör uppifter och pluggar i tid (vilket jag aldrig gjorde förut). är så glad att jag böt linje, barn&fritid passar mig verkligen perfekt.
jag behöver ju inte direkt plugga ihjäl mig. så jag hinner alltså med allt jag vill göra på fritiden, såå skönt!!
tränar en heldel och ser förändringar i spelgeln men inte på vågen, ganska frustrerande...
jag har även blivit "bakberoende" har nog bakat någonting varje dag i ca 3 veckor,
tycker att det är så kul!! idag har jag bakat nyttiga frallor och mandelsmör, hihi.
nu ska jag krypa ner under täcket och njuta av att det börjar bli små kallt på mitt rum, jag bara älskar denna årstid.♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca turesson

Strunta i vågen! Du har ju muskler - det väger mer än fett! <3

2013-10-10 @ 08:21:01
URL: http://www.rebeccaafitness.blogg.se
Postat av: becca

Så hilma fin! <3

2013-10-15 @ 16:59:35
URL: http://rebeccaafitness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!