livet är just nu en dans på rosor

Åh så skönt med helg, äntligen!! Haft en jätte bra vecka i skolan tack vare mina kära klasskompisar, ni är bäst.
Träffade min kärlek en liten stund efter skolan innan jag cyklade ner till mormor och bert. Ska vara här hela helgen så mysigt. Nu på kvällskvisten har vi ätit tacos, jag har ätit lite naturgodis och lite frozen yoghurt, gud så gott det var! Har ni inte testat yollibox så råder jag er till att göra de, helt underbart gott! Haft vilodag från både bakning och träning idag, så imorgon laddar vi upp för ett pass i spåret och massor av brödbak. Ha hen fortsatt trevilg lördag♥(ni får nöja er med en insta bild på mig, ska försöka ta lite nya i helgen;) )
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥

får panik på dig! alltid så snygg!!

2013-10-11 @ 22:49:21
URL: http://jessicalindkvist.blogg.se
Postat av: becca

Svar: Men åh tack vad glad jag blir!! Det är de jag försöker med, inspirera folk! :D
Blir inspirerad av dig med när du bakar nyttigt o håller på! :) Kram på dig fina du!

2013-10-12 @ 16:15:37
URL: http://rebeccaafitness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!