när tiden är rätt ska jag plocka upp dig

och så var det sönda igen, veckorna bara flyger fram. känns så där tråkigt att åka till skolan imorgon., vill bara tillbaka till praktiken.. hade det mysigt igår iallfall, kollade på sista avsnittet på bron, ucsh som jag grät.. åt fisksoppa och mitt goda bröd hihi. sappa fram och tillbaka på tvn, blev riktigt besviken på melodifestivalen. vilket fjasko. nu ska jag ätta mellis,
och ikväll blir det festligheter för brosan som fyller hela 14 år imorgon. 
ha en rolig söndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!