onsdagen den tjugonionde januari

känns som gymmet blivit mitt andra hem. åkte dit med mamma direkt efter jag sluta. körde 20min på crosstrainern och sedan ca 45 minuter armar & axlar. så skönt, blev verkligen helt slut! har tänkt köpa lite nya träningskläder (byxor & skor) någon som vet någon bra sida som harsnygga träningskläder?? 
har precis käkat lite kycklingsallad och spagetti och köttfärssås. nu ska jag ta i lite olja i håret, inta soffläga, äta popcorn, kolla hockey och sveriges mästerkock. ha en bra onsdag kväll, puss.


Kommentarer
Postat av: jossan

På gymstar.se finns det himla massa snygga träningskläder har jag sett! Iallafall träningsbyxor! Annars har ju faktiskt Gina tricot fått in en hel del snyggt i träningskläder faktiskt :D
Lycka till!

2014-01-30 @ 22:29:52
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se
Postat av: juliaa

Kolla h&m har himla fin kollektion :)

2014-01-30 @ 22:41:52
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!