jag blir hellre ensam än lycklig med någon annan

förlåt för så dålig uppdatering! hade en jätte trevig lördag med brudarna, massa prat och mys. gick hem tidit i söndags för att plugga, vilket det inte blev så mycket av. Tobbe kom till mig runt halv 1. vi var ute på lång promenad, jätte skönt. somnade tidigt som vanligt, redan vid 9 typ. haha. efter skolan idag drog jag och träna, 17 km cross. as skönt! ska köra stenhård motions träning i 2 månader och sedan bygga muskler! taggar beach 2013!
 har precis ätit tonfisk sallad, och nu ska jag krypa ner framför en film. hoppas ni mår bra, kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!